Automatyczny zakup powierzchni reklamowej zwiększa skuteczność dotarcia z konkretnym komunikatem marketingowym do konkretnej grupy docelowej. Algorytmy systemowe dostosowują strategię zakupu przestrzeni reklamowej w zależności od wybranego celu kampanii. Procesy zachodzą automatycznie poprzez stosowanie zaawansowanych technologii. Dzięki możliwościom systemu Programmatic można efektywnie emitować reklamy (spoty, wideo, teksty), zarządzać nimi, ustalać targetowanie reklam, wybierać kanały promocji, zarządzać danymi o odbiorcach, a także kupować powierzchnie reklamowe w modelu aukcyjnym, czy szczegółowo zarządzać kampanią. Dzięki kierowaniu reklam do odbiorców na podstawie ich preferencji, docieramy do precyzyjnie określonej grupy odbiorców i optymalnie wykorzystujemy budżet reklamowy.
Docieranie do konkretnego klienta niezależnie z jakiego rodzaju urządzeń korzysta (tablet, telefon, laptop, komputer).
Optymalizacja efektów kampanii poprzez ocenę potrzeb i zainteresowań Klienta, liczbę wejść na stronę, kliknięć w reklamę, remarketing.
W pełni zautomatyzowane kupowanie i sprzedawanie reklam internetowych.
Koncentrujemy się na potrzebach Klienta, dostarczaniu efektów oraz mierzeniu skuteczności działań i projektów.
Efektywnie realizujemy kampanie sprzedażowe i wizerunkowe oraz projekty marketingowe w Internecie.
Wykorzystujemy kwalifikacje techniczne, specjalizacje produktowe, wieloletnie doświadczenie oraz wszechstronne spojrzenie.